3ds Max Kursu

Gerçekçi sonuçlar elde etmek için temel- orta ve ileri seviyeyi içerecek şekilde sizlere bir müfredat hazırladık.

3d max kursu Konya

Kurslarımız paket eğitim, uygun fiyat, öğretme garantilidir.
konya da bilgisayar eğitimi almak isterseniz Makrobim Bigisayar Kursu, tam size göre., 3ds max kursu online, vray ve photoshop eğitimlerini de kapsamaktadır. 3ds max kursu öğretme garantisi ile konya bilgisayar kursunda mimari görselleştirme üzerine verilmektedir. Eğitimleri özel veya grup şeklinde alabilirsiniz.

3ds max dersleri mimari görselleştirme ve karakter animasyonu eğitimleri olmak üzere iki kısımdan oluştur.

Mimari görselleştirme grubu, modelleme yapmak isteyenler, iç mekan, dış mekan, peyzaj tasarımları, mobilya tasarımları, fuar stantları gibi modellerin çiziminin yapılması, ahşap, mermer gibi kaplama desenleri ile kaplanması, ışık kullanımı ile gerçekçi resim çıktılarının elde edilmesini sağlayan bölümdür.

Karakter animasyonu bölümü ise çizgi film karakterlerinin modellenmesi ve hareket kazandırılmasını içerir.

Kursumuzda ağırlıklı olarak mimari görselleştirme bölümü açılmaktadır.

3D Max kursu sonunda başarılı olan kişiler, sertifika almaya hak kazanırlar. Eğitim sonunda proje ödevi verilmektedir. Bu ödevi, istenildiği şekilde tamamlayan katılımcılar kursu tamamladıklarına dair belgelerini almaya hak kazanırlar.

Makrobim Bilgisayar Youtube kanalından örnek ders videolarına ulaşabilirsiniz. Bu videolar eğitim sonrası tekrar etmenizi ve bilgilerinizin her zaman taze kalmasını sağlayacaktır.

İç mimarlık iç mekan tasarımları

3d max kursu konya
3ds max kursu konya
3d max kursu

Dış Mekan Tasarımları

3d max kursu konya
3ds max kursu konya
3d max kursu

Peyzaj Tasarımları

3d max kursu
3d max kursu konya
3ds max kursu

3ds Max mimari görselleştirme gruplarımızda, mimari görselleştirmeye yönelik vray ve photoshop dersleri de gösterilmektedir.

3ds Max
Vray
P.shop
3dsmaxkursu

Ana sayfa » 3ds Max Kursu

3ds Studio Max Hakkında

3ds Max, Autodesk tarafından geliştirilen bir 3B modelleme, görselleştirme ve animasyon programıdır. MSDOS ortamında çalışan 3D Studio DOS yazılımının devamı olan 3ds Max’in son sürümü, 3ds Max 2021’dir.

Gelişmiş eklenti desteği ve kolay kullanımı ile 3ds Max, 3B modelleme yazılımları arasında en yaygın kullanıma sahip uygulamalardan biridir. Bundan dolayı gelişmiş karakter modelleme özellikleri ile oyun geliştiricilerinin gözdesi haline gelmiştir. Örnek olarak, film özel efektleri, mimari sunumlar ve endüstriyel tasarım sunumları gibi alanlarda da yaygın olarak kullanılmaktadır.

Tarihçe

DOS ortamında çalışan ilk sürümü Yost Group tarafından üretilmiştir. Autodesk yayımlamıştır. 3D Studio 4. sürümünden sonra Windows NT platformu için yeniden yazılmıştır. “3D Studio Max” adını almıştır. Kinetix Bu verisyonu piyasaya sürdü. Kinetix, Autodesk’in alt kuruluşu olan Medya ve Eğlence bölümüydü. Yazılım daha sonra geliştirilmeye devam etti ve ismi kısaltılarak “3ds Max” olarak değiştirdi.

Temel özellikler

3ds Max, parçacık sistemleri, karakter modelleme araçları, hareket yakalama araçları vardır. Ayrıca, gelişmiş denetçiler gibi özellikleriyle tek bir pakette çok sayıda özelliği sunmaktadır. Ek olarak, MAXScript adında tümleşik bir programlama dili vardır.

Modelleme

3ds Max çok sayıda temel nesneyi hazır olarak sunar. Bundan dolayı mimari tasarımlar için de duvar, kapı, pencere ve merdiven gibi bileşenleri ölçülerini kolayca değiştirerek projeye eklemek mümkündür. 3ds Max ayrıca poligonal modelleme, NURBS modelleme, yüzey modelleme gibi teknikleri destekler.

Animasyon

3ds Max’in animasyon kontrolleri ile nesnelerin tüm özellikleri, materyaller, kameralar, ışıklar ve çevre özellikleri zaman içinde değiştirilebilir. Curves Editor ile tüm bu özellikler üzerinde tam bir kontrol sağlanabilir. Ayrıca değişken grafiklerinin Bezier eğrileriyle kontrol edilebilir. Bu sebeble editör ile karmaşık animasyonların üstesinden gelmek mümkündür.

3ds Max, animasyon için klasik anahtar kare yöntemini kullanır. Bu yüzden zaman doğrusu içinde farklı noktalarda verilen değerler arası geçişi otomatik olarak yapar. “Curves Editor” ile bu geçişlere ince ayarlar yapılmasına olanak verir.

Ters Kinematik çözümleyicisi ile birbirleriyle bağlantılı hareket eden objeler arası ilişkiler kolayca çözümlenir. Örnek olarak, kare anahtarlama yöntemi ile kompleks mekanizmaların animasyonu yapılabilir. Ayrıca, pozisyon, bakış, yüzey, bağlanma, tutunma ve yönelme kısıtlayıcılarıyla gelişmiş animasyonlar yapılabilir.

Animasyon için kullanılabilecek diğer özellikleriyse uzay saptırıcıları ve niteleyicilerdir. Uzay saptırıcıları kendilerine bağlanan objelere, bükme, patlatma, rüzgar ve yerçekimi gibi etkileri uygularlar. Niteleyiciler ise modellemede kullanıldıkları gibi animasyon için de objeleri zaman içinde değiştirmede kullanılabilirler.

3ds Max’in en güçlü özelliklerinden biri de Havoc tarafından yazılan ve pek çok oyunda kullanılan ünlü fizik motoru Reactor’dür. Reactor ile yerçekimi etkisiyle düşme, esneme, sıçrama gibi fizik benzetimleri yapılabilir.

Rendering (Yorumlama)

3ds Max’in en zayıf yönü tümleşik render motorunun Maya, Cinema4D, Lightwave ve SoftImage gibi programlara göre daha kötü sonuçlar vermesiydi. Autodesk bu sorunun üstesinden gelmek için daha önce ayrı bir ürün olarak satılan Mental Ray’i 3ds Max’e dahil etti. 6. sürümden itibaren tüm 3ds Max sürümleriyle birlikte piyasadaki en güçlü render motorlarından biri olan Mental Ray’i kullanmak mümkün. Ayrıca, 3ds Max ile 3. parti render motorları da kullanılabiliyor, bunlardan bazıları; V-Ray Renderer, Maxwell Render, Brasil r/s ve finalRender’dır.