Pivot Table – Birden Fazla Tablo Kullanarak

Excelde raporlamalar için pivot kullanılır. Tek bir tablodan pivot table kullanarak rapor oluşturabileceğiniz gibi birden fazla tablodan veri çekerek, daha kapsamlı raporlar da oluşturabilirsiniz.

Excel pivot oluşturma, bir çok kişinin ihtiyaç duyduğu bir Excel konusudur.
Bu video da birden fazla tablodan veri çekilerek profesyonel bir pivot table oluşturulması, pivot table da genel toplamların kaldırılması, klasik pivot table, pivot sütunlarındaki sayıların biçimlendirilmesi, para birimi eklenmesi, rapor tasarımı, sütun başlıklarının taşınması, alan listesi ve artı eksi işaretlerinin kaldırılması anlatılmaktadır.

Excel programı ile ilgili püf noktaları, Makrobim Bilgisayar basit yollar, pratik bilgiler, kolay kullanım ile anlatıyor. Farkı fark edin.

Bilgi paylaştıkça çoğalır

GELECEK Burada, MAKROBİM Bilgisayar

İleri Excel Kursu

Makrobim Bilgisayar Kursu, Autocad, 3ds Max, Vray, Photoshop, İleri excel vb. eğitimler vermektedir.

https://www.facebook.com/Makrobim/